Mie

2009-12-14
22:56:55

kom o hjälp mig att dö...jag e fan rädd nu!
kl.8 på sjukan e ful ovana jag har fått...nåt jag måste vänja mig av vid illa kvickt!

dagens det...frulle...chilla...snack me fabror dr som klämmer ut sig att oj mie kanske behöver ta en spruta i ryggen för o tömma lite vätska till ett prov...jag stänger igen mina öron o vill inte lyssna mer...okej att jag kan plågas på alla andra sätt o vis...ni hittar inte mina kärl för att dom vill inte bli stuckna...stick mig en två gånger...låt mig ligga i en magnetröntgen...tvinga mig att stanna kvar...gör vad ni vill i princip...men ta inte hål på min rygg...jag har tagit de andra rätt chill...men detta gör mig riktigt rädd! ni får nog binda fast mig o söva ner mig om detta ska gå bra...

dagens magnetröntgen va en sjukt stillsam uppgift...råkade till o me falla in i lite sömn...de kan ja göra om bara dom inte sticker mig i ryggen...

jag vet inte om de e meningen att mitt liv ska gå skit nu...men varför ska ja få en visdomstand mitt i den här andra skiten...mitt liv följer inte riktigt med min vilja nu...men jag har ju alla er sjukt bra människor runt omkring mig!

tack för att ni finns för hade ni inte gjort hade jag förmodligen inte heller gjort de...

jag ska bli frisk snart


Kommentar:
#1: Johanna

De här är snart över! :) du kommer knappt hinna blinka innan vi sitter på planet - först till London för att spexa med vaxdockor och utveckla vår engelska - och sen till varmare bredgrader för att dricka alkoholhaltiga drycker till frulle och chilla på playan. Då är sjukhusfrukostar, ryggsprutor och läkare ett minne blott!

2009-12-15 @ 10:18:15
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: