Mie

2009-12-13
13:35:03

när jag inte gillar livsituationen...
...just nu o de blir me påtagligt när ja inte kan va me o spexa me mina hangs som ja kunde göra bara för en vecka sen...men rent utåtmässigt sätt fattar till o me ja att de skulle sätt sjukt dumt ut...

jag har ju fått permis...men de e ingen som förklarat reglerna för sådant...får man lämna landet?! den ända reglen i spelet e ingen ensamhet o in så fort man mår dåligt...en av reglerna bryter jag emot...kan ju inte tvinga folk o umgås med mig hela tiden...jag tror inte de e nåt farligt har ju hur många bra människor runt omkring mig som kan komma innan jag ens hunnit blinka...så igår va de ikea...lite handboll o fest i nyktert o sofistikerat tillstånd...

många tycker säkert att de e fel o soffliggande hade vatt min rätta plats...men de e för mig o ta de lugnt :) en normal dag hade det varit +jobb o festande! så jag går runt i en dimma o gör inte för många knop...

jag ha inte vatt sjuk länge o många har de sämre än mig...men med ena foten i graven vill jag inget annat än o va tillbaka i en normal verklighet :) jag kan inte va tillräckligt tacksam för alla mina hangs ni betyder sjukt mycke...hade ni inte underhållit mig hade ja lika gärna kunnat va inspärrad med ett täcke över huvudet...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: