Mie

2009-01-22
22:51:06

DAGENS
frågan e om ja ska börja med en såndär dagens lista :)

Dagens humör: glad :)
Dagens mående: ett mådde de snett men de ordnade upp sig!
Dagens borde: gå o lägga mej...
Dagens frisyr: som vanligt i en tofs på jobbet...
Dagens klädsel: jeans...o jobbtröjan hängde me länge idag!
Dagens planer: dagen e ju typ snart slut så nattens planer e o läsa aftonbladet o sen sova :)
Dagens vill ha: något jag saknar...
Dagens längtan: jag vet inte vad det är men nått e de...
Dagens fundering: döden...o ödet varför dör vissa o varför överlever vissa ?!
Dagens beroende: inget tror ja...
Dagens tråkigaste: praon som kommer 1½ timme för sent...orka med praoelver...O.M.P
Dagens tidning: aftonbladet...intressant idag...o nej ja skiter i carola på första sidan!
Dagens låt: den nya skivan på jobbet "jag vill bo i en svamp..."

Kommentar:
#1: Mie

Dagens Mie, är det du eller jag? :)

Ha det gott

2009-01-25 @ 16:25:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: