Mie

2009-07-26
20:39:30

jobb hela helgen...o dessutom en helt vit helg!
chocken e nästan lagd men de ha inte varit en ända festlighet med alkoholinslag på hela helgen...men jag vill inte påstå att de ha varit en dålig helg ändå! lördagen innebar jobb 6-12 jag, elin o lina...de ha blivit lite av tradition o lina lillen har ju varit komisk i helgen "du menar alltså att..." o så en del kaxiga inslag...men jag tycker de e spex o inget annat!

efter en 6 timmars dag på jobbet hämtar päronen mig för en lunchbuffe i karlshamn...grattis till mormor som fyllde år de va ju trevligt o träffa lite släktingar...de e ju inte varje dag det händer...o wille mannen va me mest trött tycker jag men de e ju alltid trevligt att få träffa de lilla knytet...efter allt vad lunch o tårta heter så e de dax för minigolf med familjen...man e ju ingen påstådd stjärna...jag e bäst på golf när mobilen e i örat men så kan man ju inte göra i 18 hål...o vem har bestämt att de ska va 18 hål...jag e ju trött efter 10...lite chill hemma hos päronen sen va man på banan igen o back i skåne...fest på tredjevåningen...grillfest fanns de inga tvivel om de luktade ju tändvätska så långt luktsinnet kände...kvällen bjöd på film :)

ingen vila ingen ro söndag 6-15...o vi kör samma team dagen till ära...trots denna lugna helg va alla 3 som kolli...sjukt sega o så lite ibumetin på de! o idag har vi blivit drabbade av en alkis som stank svett...o så en rullstolsbunden med sån här dekateter elle var det heter...de e i alla fall kiss i påse! man har ju fått lite mindre andetag idag alltså för man får ju tänka på hur man ska andas när man passerar sånna här odörer! o varför välja personalbordet...sally har vatt inne o pratat om stockholmsbranden...sjukt hemskt! man kan inte missa några viktiga nyhetshändelser när man har sally som kund!

eftermiddagen spenderades en stund i ryggläge...sen prommis med kosan kvällen ser ut o bli sjukt lugn...skallebangen har förföljt mig nu i för många dagar...min nya grej ska va ipreen kanske har denna tablett en bra effekt!




jag o mina tre stora kids :)
e det bara jag som längtar tillbaka till andys?!



mina 2 minstingar
william & amanda

ibland undrar man vad man ska ha syskon till...det är först när de kommer kottar till världen man verkligen förstår att de va en bra investering av föräldrarna att producera syskon till en :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: