Mie

2009-06-01
23:25:10

de började i ett studentområde o slutade i de finare kvarteren...
måndag vilket borde betyde utvilad efter en helg...men åå nej man e i ett slitet skick!

de började i fredags efter jobbet me en vända till nova lund där jag säkerligen bara va mest störande stressade...men de blev lite kläder i vanlig ordning :) de vankades studentfest på högskoleområdet...första tanken e hultsfred...lite annorlunda men jag gillade läget...toalettproblem o funderingen va antingen va de inget toalettpapper o fanns de de fungerade inte handkranen...så de blev ju ett jäklart spring i korridoren...lite nytt folk eller jag vill säga nästan bara nytt folk...lite svårt o förstå johan glans o björn gustafsson grejerna...men däremot träffade jag björn gustafssons kopia...jissus jag blir i extas vid sådana här händelser :) träffade mina old friends o de e alltid lika trevligt :) tanken o meningen va ju kårens bartömning...men eftersom min regel o princip e slutdricket kl.24 när de e jobb kl.6 dagen så va de inte nån mening att mie skulle ta sig till kåren...istället åker vi taxi till banken...joda så att men de blev tidig hemgång vid halv två helt enkelt...

lördagen innebär jobb o lite fix :) o inte minst sjöbecks 22-årsfest...o e de fest med kollegorna då vet man att de inte kan gå fel! de e ostbricka o de e top noutch! o sjävlklart inslag av sing-star...jag o bg besöker macken för o investera lite...vi träffar farbror blå som inte vill va socialtpratiga med mig...o i ett rent sunt förnuft tänker man att nej man tvingar inte polisen o prata med en...vi kommer tillbaka till sing-starfesten...jag tror på brandlarm o vill utrymma lokalen...men nej så farligt va de inte men de e utgång till class som e tanken...o de va bestämt sen innan att om mie e me så måste man gå en timme innan...o mycke riktigt e vi iväg...men jag o sebbe tappar sällskapet o har seriösa fyllesamtal...ett besök till hessle blir de o sen hamnar vi på class o möter upp våra hangs :) o de ha organiserats in en flagga som jag tar hand om som om de vore mitt barn...de blev flaggan o ja..."de första man såg när man kom in va en flagga o så dig uppe på podiet"...joda så att mycke riktigt! i vanlig ordning blir de lite sömn...men jag e på jobbet klockan.6...dock inte i mitt bästa men absolut inte de sämsta skicket...

jag o lillflickan organiserar på företaget jag e i mitt esse hela dagen...sjukligt social mot alla kunder! de går bra på företaget...lite spex me irene hinner vi med...sen e de mie som slutar...då e päronen, bruschan o linda på besök...jag bjuder på fika morsdagen till ära...synd bara att jag glömde bort att de va morsdag just då...

kvällen bjuder på en sammanfattningspromenix me bg...o sen e de filmvisning i 0003...strandvaskaren va bra men den blev ironi igår...måndag jobb igen o axhem sjuk...men de löste sig!

mie inhandlar en solstol...tanken är solning på soldäck men när jag smyger upp där så ser jag en manlig granne ligga där o sola...känner inte att de e passande o tränga sig på så ja tar fjärde våningen o sover en runda...lustigt nog försvinner min strumpa...ett mysterie men men...minigolf kvällen till ära...grattis till vinsten elin :)

bilder e på väg upp på facebook :)

see yaa!



tack för 2 spexade kvällar :) helgen ha vatt på topp!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: