Mie

2009-06-16
22:30:45

helgen...impulsfest e bra!
ännu en helg har passerat o om 2 veckor sitter förmodligen jag o sjöbeck med en drink i handen på ett soligt gotland :)

helgen började med lite jobb i lördags,,,sen va de hem o organisera lite...jag o sjöbeck tog en vända till maxi o då bestämdes de att de skulle bli festligheter :) trevligt säger jag...min lägenhet e alltid öppen för fest! spex o grejer o solstolen åker fram...de e sommar o den kommer att bli ett festligt inslag...kvällen avanceras till banken...kö i vanlig ordning men på nåt sätt tycker jag att köandet kan va halva grejen...hamnar man bara med rätt människor så e de även fest där! jag har faktiskt en liten invikelse...sjukt jobbigt att baren e så hög...når ju knappt upp tur att de finns assistenter lite överallt :) de blir slagge men i vanlig ordning när de e de i alkholtillstånd så tycker jag inte att helheten e så allvarlig! de flyger lite glas o skit i luften...kvällen avslutas på bk i vanlig ordning...

varför vaknar man alltid så tidigt när man har sovmorron o kan få sova...chill me mysteriet på greveholm blir de...sen e de familjeträff på ikealand...mie kör runt de lilla livet! krockar lite men jag tycker det gick smidigt...o ögonen har ja inte fått sett på de lilla livet ännu han bara sover...slapp kille! men jag säger smart drag...för de e i den åldern o när man dör man hinner me sånt! kvällen avslutas med lite fotboll...mest för att jag har blivit sjukt aktiv på de! o de e bara o gratulera louise o co till vinsten :)





tack för en spexad kväll :)




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: