Mie

2009-03-30
22:28:47

om ja kommer in...men om ja inte fick va kvar!
helgen lagom händelserik!

i lördags va de jobb...6-15...mycke o göra helt enkelt! mycke organisation o grejor...

päronen hämtar mej o axhem o toyotan kör mot karlshamn...fest i mörrum! cillas 25-årsfest...galet me stolekar o dansmoves...klantmie glömmer kameran hos brushan! men va fan de va kul ändå o min skosula gick sönder...men tänker jag de organiserar jag när ja kommer hem...taxi till city...ut tänker vi companiet e stället...om vi kommer in! o där kör vi moves o chillar...o helt plötsligt o riktigt oprovocerat tar en vakt tag i min arm...

vakten: - du måste gå härifrån...hämta din jacka nu!
- varför de?!
vakten: - jag tycker att du e för berusad!
- va ?! nej...jag ska i alla fall gå på toa först...

jag o emma ska in på toan o smida en plan hur vi ska lyckas va kvar...lyckas vi?!....ååå nej! för vakt nummer 2 haffar mig...

vakt2: - min kollega sa att jag skulle ha koll på dig...så gå o hämta din jacka nu!
- men nej...jag har betalt inträde som alla andra...
vakt2: - spelar ingen roll!
- men tycker du att jag e för full?!
vakt2:- nej men min kollega gjorde de så hämta jackan nu!

vafan säger ja...men e vakten så töntig så e de bara o gå...o jag hade förstått han om jag vatt för full men nu va de ju bara lagom fylla lixom...jag o emma går till marinan lagom irreterade! kebab blir de...o sen går vi mot brushans place emma tror visserligen inte att jag hittar...men om ja hittar...bara de att min sko har gått sönder ett stort hål...o me regn på de! sen va bäddsoffan fixad när vi va på plats gött:) jag lägger mig på golvet för sladden till telefonen räcker inte till sängen...jag vet inte om de kallas mobilberoende...

o när vi vaknar så e man ju förvirrad me klockan...men vi går den klassiska gölarunda...chillar hos päronen o lunchar...kommer till skåne o åker inlines sen kommer haglet...vilket skit!


Kommentarer:
#1: Johanna

de va ju de löjligaste!! du brukar ju inte direkt bli otrevlig när du blir full - tvärtom!! =)

2009-03-31 @ 08:26:14
#2: grannen

ja så är de ju när man har så många män på g att man ständigt måste ha den svettiga mobilen intill örat ;)

2009-04-04 @ 22:52:06
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: