Mie

2009-05-11
22:23:06

jobb...irene har förlorat peli!
söndagen bakis o sjukt mycke träningsvärksdag...mycke o stå i men jag måste förhöra mig runt o prata av mig en stund först...så e de alltid dagen efter personalfester :)

vår kära kund irene alias auswitch hade tydligen ramlat i tivoliparken när hon va ute o rastade peli i tivoliparken...för alla som inte vet vem peli e så e de en undulat som bor i en vas när han e ute o rastas...o så ramlar irene o själv blir hon blå o peli flyger iväg men efter att ha gråtit en skvätt på fantasi o gett johan blommor va de inte mer me de o irene går o köper en ny peli...

kvällen e de lite skräckrunda...tvätt o allmänt chill :)

Kommentar:
#1: Elin Ekström

lyckost för den fågeln som försvann..välkommen till helvetet till den nya säger jag=)

2009-05-12 @ 15:25:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: