Mie

2009-05-07
21:41:35

när man försover sig o skär en kniv i fingret...
4.43 o mie flyger upp...2 minuter sen skulle jag ju vatt på jobbet...vet inte riktigt hur jag meckat men snoozen ställde jag om till 17,07...men lustigt ändå att kroppen vaknar av sig själv då...jag säger bara full fart fram! 4,56 e jag instämplad...sjukt stress...o sjukt trött! men de rullar ju på fint...tills mie får tag på en kniv o köttar in den i fingret...lite känslig typ e ja o plåsterlådan når jag inte...så bg får agera läkare de e ju inte varje dag de e ombytta roller...

axhem e lite sjuk så elin o ja kör lite längre...elin tar rävpasset o jag de andra...växla pengar o organiserar...planerar stafett o grejor...

när fötterna ha landat e de dax för en powernap...o så ringer telefonen o ja tror att de e morron o ja ha försovit mig igen...hel stirrig! de va lite städning i de gemensamma rummen som stod på schemat!

kvällen är inlines o prommenix...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: