Mie

2009-09-16
22:28:21

ett inlägg tillägnat till min lillebror!
bara för att du fyller 25...okej du är min storebror!

en storebror som jag har bråkat med i hela livet...de e först nu vi mognat till o faktiskt uppskattar att det är bra att man har varandra...det är dig jag kallat ohyra när du vägrade gå ut ur mitt rum...nu blir jag bara glad om du vill hänga i mitt "rum"...vem minns inte den gången du lurad upp mig i ett berg som jag kanade ner för o inte kunde sitta ner på en vecka...men när vi va yngre va de jag som stökade upp o du städade...tämligen har de förändrats med åldern! det är du som gett mig ett av mina 5 guldstjärnor...william en liten prins!

och som du själv uttalar dig vilket du egentligen inte borde berätta för nån tjej i världen som fött barn...men som du klämde förra veckan..."alltså de måste vara värre för oss killar rent psykiskt att vara med när barnet ska födas...man får ta all skit o sen om man inte gör saker tillräckligt fort får man skit för de..." inte för att jag fött barn...men emil jag förstår dig...men du har nog inte riktigt rätt eller de kan du ju fråga mamman till barn om ;)

o nej emil jag vill fortfarande inte bli kallad moppis...men jag tror de kommer bli en livsgrej...bara att acceptera lixom!

eftersom du själv är fotoskygg så får prinsen va me på pappans födelsdag!

 

du har trots allt hunnit med en del på 25 år...

wille e de bästa du gjort


Kommentarer:
#1: Emil

Tack

2009-09-17 @ 00:52:25
#2: Cilla!

Va fint Mie! Jag blir nästan alldeles tårögd! :-) Å jo jag tror Emil ha rätt. De e nog värre för killen att stå jämte men endast rent PSYKISKT! För den fysiska smärtan den står faktiskt vi tjejer för! Ja tänk sj att trycka ut en unge genom "där". ;-)

2009-09-17 @ 07:23:30

Åh va fint skrivet :)

2009-09-17 @ 07:27:26
#4: mamma

Fint skrivit av dej min lilla misunge

(Tårögd)

2009-09-17 @ 09:32:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: