Mie

2009-09-18
23:16:07

när man e på 25-årskalas
har man turen att träffa sina favoritkids... :)

o så har man vatt på jobbet idag...o dagens ord måste väl ändå vara en kund som vill har myslii bulle...eller som vi andra skulle sagt musli bulle...de har rullat på hela kristianstad o e tårtsugna...yes thats it vi har o göra så de ryker om de...trevligt skulle jag säga...kommer fan va värsta motionspasset imon...intervallträning springa fram o tillbaka o hämta tårtor...jag tror att ja ska smuggla mig till kassan allt för konsten!

lillen har ett plåster i pannan för att han rev sönder ett sår...själv tycker han de e överskattat med plåster...men efter att du oxå upptäckte att de va blod i hela pannan så va plåster en bra lösning! "mie mie mie när ska vi till andys"...jag blir så glad han e värme den lille mannen!

 

från ingenstans möter han smulan..."vilken fin katt ni har!"

 

skulle man få kidnappa barn hade jag haft ett dagis av syskonbarn på kapellgatan...

 

kusinerna william o amanda

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: