Mie

2010-04-10
00:06:12

en sjukt efterlängtad uppdatering!
jag vet jag är en sån där bloggar som egentligen inte ens ska få titulera sig bloggare...jag erkänner jag uppdaterar dåligare än sämst! men i alla fall efter efterlysningar om uppdatering ska väl inte jag vara sämre än att skramla ihop lite text om mitt liv...

sommaren e på gång o man kan ju inte va annat än glad :) inlinsen har fått sin plats på fötterna o löparskorna e nyinköpta...jag säger bara beach 2010 helt enkelt! här ska man inte gå runt med hela europa som gör jordbävningar titt som tätt!

livet leker o jag känner att det går bra nu!

dagens kväll har inneburit mariokart o musiklekkväll med mina sjukt bra kollegor...en grupp galningar kan man säga! jag förväntar mig att grannkunden kommer ha ett uttalande om kvällens aktiviter!

sist va de

- hade ni fest igår?!
- aa o störde vi?! i sådana fall e de bara o säga till!
- oo nej ni stör inte...de såg bara ut som att ni dansade på väggarna!

mie har bjudit på kladdkaka eller snarare smet jag hoppas mina kollegor va nöjda o inte fick ont i kaggen :)

nehe nu väntar sängen...för imon har vi jobb som väntar o sist men inte minst min lillkille wille kommer :)

över o ut!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: