Mie

2010-08-09
22:40:27

vi gör som dom i usa!
...mitt arbete som sekreterare e över för denna gången...har gått fint tycker jag...min första dag som entidsarbetande har gjort kroppen chockad o helt plötsligt dyker funderingar upp som vad ska jag göra nu ?! något som inte ens ha funnits i tankesystemet de 2 senaste veckorna...men jag antar att de e bra för kropp o själ o kanske ta en extra eller två extra powernapar! eftersom jag ansett att jag har haft extremt mycket tid över efter min 2 timmars nap...har jag varit på maxi med min goda vän johanna...efter som vi skulle stor shoppa ramlösa fick cyklen följa me...praktiskt tänkte jag när sjöbeck kom med den lysande idèn :) något hände i min kropp o jag fick ett enormt städryck...här ha de rensats i skåp o de har slängts saker...lägenheten e i toppskick o man e väl glad!

inte nog me min extrem städning så har man tvättat som en annan vuxen! jag o elin har äntligen fått tummarna att hälsa bg välkommen till huset med en kanske inte riktigt egenbakad äppelkaka...men den ha vatt i ugnen :) vi gör alltså precis som dom i usa...känns riktigt internationellt!

helgen har för övrigt tillbringats i tivoliparken med kids o kanelbullar...kul o få komma utanför företagets väggar...dessutom har vi fått träffa på reptiler o kackelackor något jag egentligen inte skryter om då jag va i skräck under hela upplevelsen...erik saade har sjungt man boy...jag har gett för många kids sockerkickar men va gör man inte för dom små liven :)

en renbäddad säng väntar på mig så de e väl bäst jag hoppar i...

 



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: