Mie

2010-01-05
00:08:45

den isländska läkaren måste tro ja vatt på antarktiskt!
...dax för ett besök på vårdcentralen dagen till ära...mest bara för att jag börjar tröttna på allt vad ansiktsförlamning heter...o man kan väl tycka att alltid e lika intressant med sjukhusvistelse...eller inte! jag hamnar i ett väntrum...har ju aldrig hänt förr att man ska vänta...eftern en halvtimme tänker jag va tusan...oj där hade dom visst glömt mig...för jag ha ju inget liv o de ända jag har tid till e o vänta i ett väntrum jag somnar i...

hamnar hos fabror dr...tror han kom från island...denna iaktagelse från det isländska lexikonen i hyllan o den märkbara brytning...lukke din ögon...tur jag har varit på island tänkte jag o stängde ögonen...självklart vet ingen var felet e men de lixom dyker upp nya teorier lite när som...nu kanske mitt ansikte varit drabbat av för mycke kyla så att skelettet svullnat o nerv nummer 7 kommit i kläm...han frågade om jag förstod?! låter fan som jag vatt på antarktiskt...jag vet inte riktigt men de känns som en skum dimma...

det har hunnits med lite alliansen o viktväktarna med...

o så dagens bästa samtal...bg får numret till samsung fråns phonehouse o hamnar hos polisen...skum fel ringning!

över o ut innan mina ögon bestämmer!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: