Mie

2010-01-05
23:12:50

jag har 1,2,3,4 o 5!
underbara eller som eddie säger fantastiska kids som förgyller min vardag!

dagen har helt o enkelt ängnats o kvalletid till 3 av 5...en start i snövädret för att slussas till andys lekland...solklart ställe kidsen gillar det o jag gillar det...dock måste jag säga att den gången vi va helt ensamma va bäst när vi fick ha cykelrace helt själva :) " mie mie mie kommer du ihåg den gången på andys när vi cyklade o robbe jagade oss?!"..."alltså mie varje gång vi e hos dig e vi på andys..." ska man kanske börja förnya sig eller nåt...vi kanske får åka till badhuset eller nåt :) för aktivitet ska de va!

eddie gör framsteg varje gång tycker jag...vågar klättra lite överallt o självklart uppmärksammas detta...

- eddie va duktig du e!
- ja, jag är helt fantastik...

klockren kille med ett självförtroende på topp :)

de blir mycke spex...så hamnar vi på studsmattorna...o som den hoppglada människa man e vill man ju gärna också hoppa lite...

eddie: - akta akta mie den går sönder!

ska hoppa försiktigt lovar :)

efter några timmars lek på andys e de vi som besöker ett donkan...jag själv e inte helt nöjd över valet...men e de kidsens dag så e de :) sån mat klassas som stress mat eller fyllekäk! hemmakväll o hyra film inget jag rekommenderar med 3 små viljor eller jag vill säga stora viljor...till slut kom vi överens eller inte riktigt "jag vill har blixten...men eddie den har vi hemma...ja men den ha ju massa repor..." hmm lilleman du kan inte tänka dig att den är söndertittad :)

mot kapellgatan som dagen till ära förvandlades till dagisplats...film...tv-spel...godis o saft...e man inte en fullständig faster :)

alla sagor har sitt slut...dax för kidsen o åka hem med tåget...o eftersom mamma är med så ska man helst gå en timme för tidigt..."man ska ju hinna köpa biljett med..." som tar typ 2 minuter...men men de blev häng på stationen istället...vi hade väl kul men frågan e va de andra väntande hade...

 

 

 


Kommentar:
#1: Anonym

Du får inte klaga på Mammas tidsuppfattning Häls Pappa

2010-01-06 @ 11:01:02
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: