Mie

2010-01-03
20:15:56

man kan säga att det stavas tvåtusentio!
vad mer kan jag säga det är ett nytt år...happy new year vänner...numera ska de skrivas 2 0 1 0...de innebär inte bara att de e ett nytt år...en start på ett år då jag fyller 23...det är något som skrämmer mig...är jag verkligen redo att bli äldre?! har man nåt val?! förmodligen inte! jag borde sluta tönta mig med min åldersnoja de finns värre i-landsproblem än de i mitt liv...

nyårsafton va en trevlig tillställning...med en början då jag trodde hela högen skulle frysa ihjäl...martini var stället där de intogs planka...själv gillar jag helst lite kant på tallriken...man vill ju inte se ut som ett barn på kläderna när man e klar...i rädsla om att inte få uppleva det nya året fick de bli taxi tillbaka...kvällen präglas av spel o kladdkaka...o självklart blir de rakterer och champagne! o så lite kaos på de...men vi hamnar på efterfest o om de va trevligt :) här utforskas alladin askens mindre smakliga upplevelser...mina nycklar kommer på vift o jag ringer abk jouren...jag ser det mest som ett äventyr in på de nya året de ska lixom inte va lätt...nycklarna återfinns o glädjen är total! med 6 timmar in på de nya året va det sömn som stod på schemat...

...men inte för länge...släktträff o jag hänger med min coolaste wille :) kvällen bjuder på bio...jag tackar sf för deras komfortabla fåtöljer jag försöker egentligen under hela bioupplevelsen att vara vaken men lyckas väl en 30 minuter eller något...

årets första fest har passerat ifrån en klubbstuga i n.åsum...för att vidare mot 0003...till söder mot class...ibland e jakten på en fest...festen lixom! jag kan inte annat än att säga att jag gillar läget :) trots att de kunde varit varmare ute...men man kan inte få allt...o på tal om kyla de här med växthuseffekten måste va en myt hade vi inte haft varmt ute annars ?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: