Mie

2010-01-28
16:07:05

när allt vänds upp o ner igen...
jag säger som winnerbäck ännu en gång jag får liksom ingen ordning på mitt liv...de kan va så förfärligt...
det kan va så bra!

vi har i alla fall haft en sjukt bra vecka i åre...o jag har kommit på att skidor e sjukt kul :) en vecka med mycke skidåkning kunde varit mer...fest o allmänt chill! skidskolan va dryg som tusan...men de gav säkert nåt bra de me! testat på olika liftar...hoppat på ett litet gupp...vatt o kört fel i skogen...lite för mycke störtlopp ibland...lite vurpor...



 

 

åre kan inte bli en bättre start på 2010 :)

 

...men som alltid hamnar man i verkligheten igen...de hann gå en dag på jobbet sen va de dax o hamna på sjukan igen...så j-vla trött på den där förlamningen! ny magnetröntgen...o så va de slut...mina prover e prima bra! lite järnbrist trodde ja allt dom skulle hitta men nej jag e fullt normal...bara de att vänsteransiktshalva domnar av...o vänsterhand har förlorat kraft frågan e hur nomalt de e egentligen?! men men jag e utskriven skönt egentligen...på måndag e de nya undersökningar som gäller får ju hoppas dom kan lösa min gåta då! annars rullar livet på o jag kan inte ha bättre människor runt omkring mig än vad jag har ni e helt enkelt bra :)

 

över o ut vänner snart e jag förhoppningsvis på banan igen..för man kan faktiskt inte va sjuk hur länge som helst!

Kommentar:
#1: Malin

Krya på dej misfis :)

2010-01-29 @ 19:01:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: