Mie

2010-01-29
23:32:20

fredag som i sjukskriven
bli inte chockade över mina täta inlägg...men här e jag i alla fall!

nu bör min sjukskrivning va över för denna o alla gånger...missade o fråga läkaren vad han tyckte om sjukskrivning så jag tar saken i egna händer...nu har jag haft en sjukhus o jobbfri dag kan jag tycka räcka...de blir helt enkelt en dag på företaget igen...jag blir ledsen på mig själv om inte kroppen o dess funktioner fixar de...i tisdags hann jag inte mer än innanför dörrarna förrän de va kört...känns lixom inte riktigt rätt...så klen vill jag inte va! men ett samtal till 1177 o dom säger akuten ännu en gång...okej hade kanske inte funkat o jobba när inte vänsterhanden ville fungera...men surt o sitta på sjukan...tur jag har så sjukt bra kollegor som ställer upp på jobbet :)

nu har jag i alla fall blivit utskriven! vet egentligen inte om man ska va så glad över de...känns lite som dom på 103an skjuter över problem dvs mig till öronavdelningen...se va dom kan hitta där om dom nu gör de...annars ser det ut som att mitt liv kommer leva i en ovetande förlamning...

gårdagen bjöd på familjemiddag ala tacos :) o willemannen va självklart med o de kan inte bli annat än bra då! efter att family druckit kaffe så va beslutet fattat en ny kaffekokare skulle in i 0003...sagt o gjort idag har vi investerat i en ny kaffekokare...de e en djungel men de kändes som att denna designen kunde gå in i hemmet! nu gäller de att de ska minst gå en kanna i veckan så att vi undviker denna förbannade järnsmak...

dagen har bjudit på allmän chill o mys o e de med rätt sällskap så gillar till o med jag lugnet! c/o segemyhr o supermario...makaroner o köttfärsås...ja så chill kan de va :) ikväll blir de lite snabba cash o jag får nog investera i en cola så att jag inte däckar under föreställningen :)

 

lite åre bilder mest för att de va sjukt bra


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: