Mie

2010-07-20
22:16:12

när jag söker en ny titel!
de e precis i denna intressanta livsfas jag befinner mig i...utveckling sker jag nyanställer...håller i provjobb...lär mig jobba på kontor...tar hand om beställningar...ansvaret flödar...kroppen säger defenetivt nej jag har lite svårt att lyssna...om alla andra tror på mig varför ska jag tvivla?! eller så tror dom egentligen inte på mig utan ser de bara som ett smidigt sätt att slippa göra de själva...jag tvivlar men jag har besämt mig för att fixa de!

2 veckors dubbelarbete sen e de över för en stund...jag har valt de själv...jag försöker se de som en utmaning...en lärdom 2 steg närmare ett bättre cv...sen ska jag nog titta framåt kanske skaffa mig en normal livstil som inte innebär att man somnar så fort man sätter sig ner...kanske borde jag bli förskolelärare!

jag ska tänka vidare...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: