Mie

2010-07-26
22:01:34

william glädjespridaren!
jag har tur för jag har en william :)

i torsdags va de dax för årets första besök på östesjöfestivalen...en festival kristianstadsbladet har visat ut mig att tycka e riktigt dålig...jag tycker inte den e toppen men dålig e o ta i! som vanligt fylls lilla karlshamn av alldeles för mycket människor för att få space nog att gå runt med en barnvakt...men har man sötaste william med sig e inte trängsel nåt o va rädd för! en liten paus på lekplatsen där den lilla krabaten ännu en gång visar sina rädsla för både gräs o sand...karuseller blir de inga...har inte åldern inne något som inte verkar störa han på nåt sätt...däremot att han inte få ölen gör honom något förbannad...en mysdag va de fint ska de va :)

även lördag befann jag mig i denna gamla barndomstaden men de va en hel historia innan man lyckades landa...med 2 minuter på min sida hann jag med tåget de krävs att man springer lite ibland tur man e maratonlöpare :) lättsövd som man e faller jag in i sömn i ingen alls oro för att missa min hållplats något jag borde uppmärksammat mer...tur att kasson ringer mig i rätta sekunden annars hade jag inte hoppat av rätt...man e väl en sleten själ! i vanlig ordning får jag möta en va mina favvokillar som mest skrattar :) kvällen bjöd på fest o jag va djupt besviken på vädret...

att vakna upp till de lilla monstret blir man glad av oavsett man mår som man förtjänar eller inte...söndagen bjuder på kalas helt enkelt! o de lär ju inte minskas på kalasfronten...så mycket barn min släkt ynglar...vi e inte ensamma om produktionen även fast man kan tro de...men jag e glad kids e ju lite av min grej :) 

w i l l i a m

<3



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: