Mie

2010-11-19
19:41:20

så e de!
ett blogginlägg e kanske verkligen på sin plats!

de e mycket av varje...jobbet rullar på o jag siktar bara på skidsemester i mars...tiden går fort de har man ju hört...så de e ju bara o hålla ut så står man där i snön glad o förhoppningsvis med alla ben i behåll...fint en skidresa bokad helt enkelt :) vi kommer leva i ett kollektiv för en vecka kan bli spännande!

men jag ska inte bara ha siktet till mars de finns ju en hel del jippon jag helst inte missar innan...som stockholm nästa helg julmarknad o julklappsmys :) jag o sjöbeck vi med det bästa lokalsinnet...tur att sjöbeck är mer van 08 än jag...för på magaluf va vi inte direkt lokaliserade när vi gick vilse i flip flop o bikini i 2 timmar eller nåt...tanken va att köpa nåt att dricka det slutade med vilsegång...

kvällen bjuder på bar-b-ko middag med fantasikollegorna...favorit i repris helt enkelt :)


Kommentar:

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

2010-12-14 @ 21:29:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: