Mie

2010-09-19
17:54:46

en vit helg...
...en vitare helg med ett stort O...osocialt o ett hälsotillstånd i botten...jag verkligen ogillar måste helt enkelt va så att jag e beroende av alla människor jag tycker om! en lördag ska man inte va sjuk på helt dumt tänkt av kroppen!

söndag o de pratas bara politik till höger o vänster...men nu ha ja gjort min plikt för soffliggare de e ja minsann inte! på jobbet verkade lattemannen orolig om vi verkligen hann iväg o rösta...man får väl tacka för hans omtanke! jag o elin tog minsann med oss röstsedlen o gick mot centralskolan...o då frågar man ju sig varför socialdemokraterna o miljöpartiet stod i dörren o delade ut deras röstlappar...e de nån form av desperation efter röster...tack men nej tack! verka va ett chill jobb o sitta där o pricka av i alla fall...marie magnusson från fantasi...joda så att anonym e man inte ens i röstlokalen...jag gillar egentligen inte de här med skynke trianglarna jag känner trängslen av o stå där o kryssa...o om jag får ge ett tips till kommande val hade ja ju gärna sett att dom haft kuvert som man slapp slicka igen...jag känner nästan nån form av illamående inför sånt...

även irene har varit på företaget o gästspelat en stund o vad hon anser om röstningen;
"jag e för fan 85 år gammal jag skiter i sånt"

irene e mer intresserad av sin fågel Peli...efter alla fåglar man ritad till irene har man ju blivit lite av en expert...förra veckan när de va ja o sara som höll ställningarna på företaget blev vi bjudna på en frukost toast från mcdonalds...o senare på eftermiddagen fick vi en pappeskasse full med blommor...irene en kvinna som e lite omtänksammare än andra...vi tackar o bugar :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: