Mie

2011-12-09
16:25:39

Csn vet inte...ring regeringen! tips från Csn!
dagens irritarition över hur regeringen eller vem det nu än är tänker!
som det ser ut så lönar det sig inte att jobba...att vara ambitös är på tok för onödigt! gå en bild eller drama kurs istället det rekommenderar läraren!
csn har en gräns ett så kallat inkomsttak...47000 per halvår innan skatt är vad man får tjäna så extra jobb och sommarjobb är överskattat ändå får man ingen csn under sommaren! jag vet inte riktigt var tanken är att man ska bo på gatan i 3 månader eller?!
mitt givande samtal till csn idag gjorde ju ingen gladare...när jag ifrågasätter hur dom tänker när dom inte ger csn på sommaren men ändå räknar allt du jobbar under sommaren i deras inkomsttak tyckte tanten i telefonen att jag borde ringa regeringen och fråga! kul att hon jobbar med något hon inte kan stå för...
jag visste att allt inte är lätt men detta borde inte ens behöva vara något problem om man hade tänkt logiskt och varit mänsklig men det är tydligen inget varken csn eller arbetsförmedlingen är!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: