Mie

2011-11-01
20:57:38

tisdag 1/11-11
VFU-perioden är över och nu består min kommande framtid av 2 veckors självstudier...i detta läget kanske man skulle varit nöjd men nej detta innebär att arbetet man ska göra kommer att behöva vara i stil med högskoleprovet och det är ju inte positivt för mig med det resultatet jag lyckades skrapa ihop...jag får väl passa på att ta mina självstudie i verklig studiemiljö men man är inte främmande för att spendera denna tiden på annat vis heller!
Har som sagt haft VFU i 2 veckor...kan väl sammanfattas som spännande och lärorikt! Man har ju fått lite nya småkompisar hade gärna hängt med dom lite till :) men då utan skolans press och allt vad det innebär...man har ju fått höra en del sköna kommentarer från de små liven :) Under målning av sol och moln med regnbågar...

”Det är lite påhittat sol och moln för egentligen är det ju inte så här, solen är gul och molnet är grått men på halloween är det svart. Det är lite annorlunda! Jag ritar romantiskt.”

Pojke 4 år

 

Snart är det dags att träffa alla mina små stjärnor va på tok förlänge sen :)

 

mys på 2våningen

 

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: