Mie

2012-04-19
20:10:51

barn är kul!
idag och egentligen hela veckan har jag träffat en massa fantastiska kids! man är trött i hela huvudet när man går hem...men någonstans får man tillbaka mer än vad man ger! jag har fått många nya kompisar mellan 2-5 år :) vissa vill man låna hem, men det går ju inte så då är jag glad att jag har 5 st stjärnor som jag kan hänga med iblanda!
dagens kille 5 år:
"killar gör allt för tjejer, så du kan säga till din kille att han kan laga mat till dig...städa och göra allt du vill"
någonstans ser jag hellre lite mer jämlikhet, men sund uppfattning grabben :)
annars pratar vi mycket om olyckshändelser...det är nämligen något som påminner dom om skador hela tiden jag är ett vandrande påminnelsebojekt för skador med mina kryckor! 3 åriga killen säger:
"inte ont där...ont där! ojoj"
jag är glad för deras kärleksfullhet trots att ena stund ska dom låna eller ta kryckorna :) men jag har blivit något av en kryckexpert! hoppar åt sidan, i sanden, på gräset, efter cyklar, på krogen ja försöker ha ett flexibelt liv! har jag tur kommer jag inte va ett påminnelsebojekt på tisdag efter måndagens sjukhusbesök så ser jag helst att kryckorna får sluta följa med mig där jag är! jag slipper kanske snart att åka kollektivt en glädjande stund hej o hå :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: