Mie

2012-02-14
18:14:19

alla hjärtans dag
min alla hjärtans dag har firats med snögubbe byggning...ritning och lek med kidsen på förskolan :) idag har vi även fått dansa loss lite något jag helst inte gör men det kändes liksom lite obligatoriskt när de andra förskollärarna uppmanar att få barnen att komma igång...jag känner med kidsen jag är inte heller nån sån där fritt fram dansare!
är inte alla hjärtans dag mest ett sätt för affärerna att tjäna lite extra pengar...vi gjorde i alla fall lite hjärtan med kidsen och sånt är ju alltid uppskattat :)
idag har jag även fått prova på mina talanger som designer! jag vet inte riktigt om jag ska var stolt ellet inte! mitt projekt var att göra en kjol av vanliga A-4 papper ett experiment bara det när kiddo menar på att han vill ha den så där mjuk...jag kunde tyvärr inte lova att det skulle bli en mjuk kjol med papper! min första konstruktion kände jag inte skulle bli något lyckad så ja mixtrade om det hela lite...kiddo undra varför jag gjorde på detta viset då han tyckte att jag först va bra och kunde göra allt...till efter min ändring va att jag inte va bra på riktigt allt! jag får väl säga att det var tur att jag inte valde design branschen :)
för övrigt kommer denna dag att tillbringas i min ensamhet med alldeledas för mycket litteratur läsning...jag ser det som lite omänskligt för mig att knäcka 60 sidor till ikväll! men tydligen ska det vara hårt att vara student...
25 dagar kvar sen checkar jag ut och tar semester hej o hå!
ny outfit i år bestående av hjälm istället för lysande mössa...för att inte tappas bort i backen har jag investerat i backens färggladaste jacka :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: