Mie

2013-06-21
10:48:03

När man accepterar att det regnar...
...något man visserligen inte gör när klockan slagit 15 på midsommarafton!
 
Bara för att jag hade möjligheten att sova i princip hur länge jag ville, så fanns det ju ingen anledning att vakna senare än kl.7...vad gör man då liksom?! inget jobb...inget att göra, ledigheten förvandlas till stress då jag inte vet vad jag ska göra hän tiden. Tänkte att träna verkar ju vara sunt innan eftermiddagen och kvällens intag av diverse kalorier...Friskis & Svettis hemsida antyder om att de ha stängt. Typiskt när jag för en gång skull på riktigt var taggad, regnet är ju framme det är ju midsommar...så inlinsen var inte att tänka på men en powerwalk i ösregn är väl alltid nåt. Helt plötsligt blev regnet accepterat, skulle jag gått från bilen och in till maxi hade jag ansett att jag inte kunde bli blöt...men nu har jag trampat vatten och blivit duschad och har inte tagit illa upp på nåt sätt. Och det var inte bara jag som va ute och ville bränna innan firandet, alla som var ute och sprang och gick blev blöta och det verkade accepterat. Jag anser att jag fått min dos av regn nu och önskar därför en midsommar med sol!
 
Även facebook har drabbats av allt regnväder men det är väl en klassiker...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: