Mie

2013-05-23
18:42:23

Chocken...
...det oväntade, det helt ofattbara, ja nästintill något jag inte kunde trott om mig själv!
 
Men hör och häpna sätt er stabilt, jag har knåpat ihop nästintill max antalet sidor på den vetenskapliga rapporten som skulle ha sitt huvudämne i hållbar utveckling...jag är fortfarande i chock i mitt worddokument står det att jag är inne på min 15:de sida...visst det är inte bara textinnehåll men 11 av dem är det ren och skär text som min koncentrationsförmåga stirrat sig blind på hela veckan. Jag kom fram till att jag aldrig varit så engagerad i ett arbete förr...i själva verket kanske inte detta är ett stort ögonblick för andra, kanske inte ens värt att dela med sig av men jag andas av lättnad...tänker fira det stort innan betyget är satt...för jag kommer va nöjd oavsett...eller nej det kommer jag inte att vara men ett godkänd är fullt tillräckligt!
 
Gårdagen bjöd på tjejlopp i tivoliparken, något jag hoppas ni inte missat från företagsbloggen...jag och Lova motionerad så fint i form av gång...en träningsform som kanske inte är fullt lika effektiv som den snabbare varianten springning...men någon träningsform är ju bättre än ingen alls. Efter avslutat lopp bjöds det på vatten, livets dryck...men som de manligheter vi har på företaget tog de tag i grillningen...så inte bara vatten utan korv och MER om man såväl ville lyxa till det lite på en onsdag, det är ju trots allt lillördag! Något mindre lyxigt va regnet som valde att sippra ut från himlen efter avslutat lopp och duschen som väntade var mer än välbehövlig för både regn och svett...det är då det händer...en schampooflaska ramlar mellan badkarskanten och väggen...den blir liggande där och jag känner att det kommer att bli dagens i-landsproblem att fiska fram den...
 
Jag fick en bild av krönikören och bloggaren Iversen på en colaflaskan hon fått tag på båten mellan Danmark och Tyskland...en sån flaska med namn...en sån som alla andra redan hittat sitt namn på, ja förutom mohammed då för det va väl ett av namnen dom missat. Hans namn kanske också kan hittas utomlands precis som mitt...lyckan är total...jag kan inte bärga mig förrän flaskan kommer att bli min!
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: