Mie

2013-05-13
12:04:00

när det inte blir som man tänkt sig...
...jag som ansåg mig själv ha så mycket tid över med tanke på alla självstudiedagar högskolan bjöd på...men tidsoptimisten hade fel och jag känner genast kniven i ryggen...men som tidigare känt jobbar jag bäst under press, så detta bör också lösa sig precis som allt annat...
 
vissa saker i livet får flytta sig åt sidan helt enkelt...prioretering kallas det och just nu har jag hamnat i ett dåligt flow där träningen har prioreterats bort...jag skaffar gymkort och är aktiv som aldrig förr och sen dör det ut men idag är det måndag och det betyder väl att mitt nya liv börjar idag!
 
trots vissa prioreteringar har i alla fall en SM-Final i handboll live hunnits med...IFK var så nära vinst att det blev en obehaglig känsla i hela skandinavium...men silver är ju inte fel det heller! tråkigt nog slutade inte den negativa trenden där utan det va nån som hade roat sig med att göra inbrott i bilen...obehagligt och förjävligt...ett parkeringshus med sisådär 1000 bilar och vår verkade vara spännande...bilen gick att köra hem i alla fall så det va bara en bilolycka som fattades och det lyckades vi ju också köra förbi...vi får väl va glada att det inte va vi som hamnade i den...men synd för den som väjde för älgen...
 
på schemat står även videanalys och bedömning...otur att jag missuppfattat uppgiften men hoppas att det finns kryphål för sånt också...
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: