Mie

2013-12-02
18:49:29

Tryckte på pausknappen!
Idag blev en sån dag som infaller en gång i halvåret, en såndär pausdag. Igårkväll tog jag beslutet att skriva bort mig från allt vad jobb heter och möjligen fanns skolan nånstans i tankarna. Jag har tagit mig friheten att titta på play och allmänt bara göra ingenting. Dock har det ju infallit en trevlig eftermiddagspromenad och en tid i tvättstugan var bokad. Pausen har varit välbehövlig men nu börjar rastlösheten göra sig påmind, dock är jag kanske inte helt taggad för en heldag i skolan imon av förklarliga skäl. 

Annars är jag i en julkänsla, det har pyntats med tomtar och stjärnor i hemmet. Igår träffade vi tomten och mini fick på ett lite improviserande sätt skriva en önskelista till tomten på ett halvt kuvert. Högst upp stod racerbilar, på andra plats kom snabba bilar och på tredjeplats hade vi folkracebilar. Det känns som att mini hittat sitt intresse, trots att jag hade föredragit att va en faster som hänger på handbollsmatcher när mini varit på planen. Men självklart respekterar jag minis intresse! 

Kvällen spenderas i soffan, sånt är ju också rätt skönt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: