Mie

2013-10-09
21:16:30

Bonde söker fru...
Jag vet egentligen om det behövs så mycket kommentarer...jag tittar på det, förutom de ögonblick då jag tycker det går lite överstyr och jag känner obehag med deltagarna! Den pinsamma tystnaden...du,jag och alla andra kan säkert förstå känslan. Det behöver inte bara vara i bonde söker fru sammanhang för sånt händer i verkligheten när det liksom inte klickar riktigt...jag har fobi för sådana situationer och ordbajsar hellre oviktigheter samtidigt som jag försöker hitta en gemensam nämnare!

"...det känns bra att fira midsommar denna årstiden."

Det är sommar och jag undrar om midsommar firas flera gånger om året?!

Jag borde väl egentligen ha bättre saker för mig...det finns ju en hel del studentlitteratur som ligger på hög...disk som borde diskas...en kropp som behöver tränas...det finns fler saker som borde göras men nu har jag hittat en bekväm plats i soffan, jobbigt nog!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: