Mie

2005-11-22
20:33:56

Breven tomten inte vill ha :) hehe
"God Jul RÖD GUBBE !
Jag är den snällaste å raraste pojken i världen men det verkar ju du skita i mycket dåligt med klappar förra året skärpning  ! "

" Tomten om du finns så ge mig julklappar annars finns du inte."

" Hej jävla tomte ! vilken jävla liten skit liten julkalender vår klass fick. Nästa år kan du väl köpa julklappar jävla tomte. Hälsningar Orvar 
Psss hoppas du dör "
32283-24
Läste dom breven från boken "BARN SKRIVER TILL TOMTEN" hehe rolig bok de :)

 


Kommentarer:
#1: Amanda

tack =)

2005-11-23 @ 07:09:25
#2: millan

faaan jag ska me börja skriva brev till tomten o säga hur missnöjd jag e me mina julklappar=) hahahaha tror du de hjälper?? tro du jag får bättre julklappar året därpå då?=) hahahahaha

2005-11-24 @ 17:47:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: