Mie

2006-12-27
21:05:58

detta e allmänt jobbigt...
...när kunder lägger i sevetten i muggen/glaset...de e ju faktiskt äckligt o ta i nån annan servett...
...när man lägger ett tuggummi på brickan...kasta de i en servett...hamnar tuggummit i diskmaskinen luktar de tuggummi när man rengör maskinen...sånt kan göra vem som helst illamående...
...när någon spiller kaffe på bänken där alla kopparna står...så att dom måste diskas om...framför allt när sånt här sker under frukost eller lunch...
när någon lägger besticken bland matresterna...o så upptäcker man inte det...fy för o leta bestick i soptunnan !

o så en annan grej...bara för att man försöker täcka all överbliven mat med en servett kommer ändå den som diskar se att de finns mat kvar...o va gör de att de finns mat kvar ?!

dagens otäcka: stopp i toaletten!
arbetskamrat: - damen där säger att de e stopp i toaletten !
jag: - menar hon nu handfatet ?! eller i själva ?!?!
arbetskamraten: - jag tror hon menade i själva...
jag: - ök...sånt klarar jag bara inte av de kommer bara bli värre om ja går in...
arbetskamrat 2 kommer...
jag: - du de e stopp i själva...på toaletten...o du vet jag e himla känslig mot sånt...kan du ?!

Kommentarer:
#1: Anonym

Du kan få allt från Dvd-boxar till presentkort på
MQ, Vero Moda eller varför inte Ikea? Eller Ps2?
Helt Gratis!
GratisGenerationen.
Där får du, genom att bli medlem och sen värva andra medlemmar, saker gratis.
Du behöver bara värva 7 stycken så det är inte så svårt heller!
Det funkar verkligen, Jag lovar! Jag var själv rätt skeptisk men nu är jag helt såld!

2006-12-27 @ 22:01:58

Good people of togo i was here ok.

2010-01-08 @ 13:41:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: