Mie

2006-12-19
21:33:49

fjärde gången då funkar de !

ja ha ju som sagt haft ett sånt där jobbigt låsproblem...

lås nr1: inhandlas på de lokala biltema...passar det ?! antagligen inte då hade de ju inte varit ett så kallat låsproblem...
lås nr2: byts ut på biltema från det gamla låset...fungerar det ?! nej nej nej...vad händer de byts in igen...skämmigt som tusan...tänker jag aldrig mer handla lås där !
lås nr3: går till min lokala abk boservicebutik...hon påstår att de ska vara krångligt ! nehe för de ha ja ju inte märkt...hon vägleder mej till låsaffären på gatan dom ska tydligen veta vilket lås ja söker...vet dom vilket lås jag söker ?! eee nej ! de funkar väl me ett sånt här påstår låsmannen...ja litar på utbildat folk...borde ja de ?! nej ! fel lås en gång till...tröttare än någonsin...frågar ja vad man får tag på lås...maxi !
lås nr4: de sista o de rätta ! inhandlas på maxi ! tack för de nu kan ja sova lugnt hedanefter inte för att de varit nårra problem innan...men i alla fall de hänger ett lås på min källare o ja e nöjd som tusan !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: