Mie

2006-12-11
16:43:33

fryser ihjäl i alla fall nästan...
tänkte va så himlans motionärisk o gå hur långt som helst närmare bestämt till biltema...lite regn o blåst har väl ingen dött av...eller jo de hade ju...men ja tänkte att detta skulle inte va nårra som helst problem...gick me raska steg som aldrig förr till biltema...värme ! de e då man känner att en tunn jacka inte e så praktiskt att gå med...jag hade ju frysit hela vägen utan att ens märka om de själv...men när benen gick ur från biltema då märker dom kylan...så nej ja kan inte annat än o ta bussen in till city...hoppar på nån grön buss...o så helt plötsligt står det "resecentrum" ingen trycker på stopp...de e då man börjar fundera på om man ska ta handen till stoppknappen...men nej tänk om de e en självklar sak att inte trycka på stopp på den hållplatsen...bäst o hålla sej i skick så inte folk tror man e turist..o när bussen stannar tackar ja mej själv för denna fokusering o inte röra nårra knappar !

o va i kattsingen skulle ja ut o göra på biltema ?! jo saken e ju den att jag köpte ett lås o sen bytt till ett annat o så passade ju inte de heller...ja skulle helt enkelt byta o va på jakt efter ett nytt...kommer ja hem me ett nytt lås ?! nej ! min källare e så gott som öppen...inte mera lås på biltema i alla fall...ja ska hålla mej undan därifrån så mycke som möjligt...mannen i bytet kände ju igen mej..." nej, inte nu igen ! "

fryser som attan...frågan e om mitt blod e nerkylt elle om biblioteket har nån slags besparing när de gäller värme...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: