Mie

2006-12-22
22:01:05

noll julkänsla helt enkelt !
...inte för att vi inte hade tillräckligt me snö i våras...men ändå...att inte ens behöva ha vinterjacka...kan man kalla de jul ?! o julafton på söndag...hmm ?! konstigt ! o ja som fortfarande går o vänta på att skolan ska börja igen...augusti...okej kanske inte augusti men oktober...

...får väl börja inse att ja inte ska börja nån obligatorisk skola igen...men ja sörjer inte för de...nej nej de e bara o inse att man blivit för gammal för sånt...

idag...har i alla fall inhandlats dom sista julklapparna...kaos ab i city...galet mycke människor köer till tusen...även fast man har tid kan man ju bli stressad av o stå i kö...o när jag ställt mej i kön kom ja helt plötsligt på...oj...mitt ända ansvar till julafton va som helt glömt...ja skulle ju sköta beställningarna på bröd o grejer...o så glömmer jag de...efter 9 timmar i en miljö bland bröd...så va gör man...om inte rusar tillbaka till jobbet...beställer o hela ja blir genast lugnare...jag tog mitt ansvar som en vuxen människa ! 

kommer hem...efter trängslen i city...tänkte laga mat...japp faktiskt jag laga mat ! eftersom ja inte ha nån som helst framför hållning så hade ja ju såklart inte förberett mej...så färsen va som en frysklump...kan man äta färs som e som en frysklump...jajamen ! lägger frysklumpen i stekpannan...ta fram en sax o en stekspade...de e bara o klippa i färsen där den e lite stekt...finemang...tyckte att de va en kudinarisk upplevelse o få laga maten me sax o stekspade...kudinarsikt de låter ju lite proffsigt ! o va serveras till en sån färs ?! enligt mitt kök...så ska en del av kostcirklen ingå...gurka...tacokrydda o färs de e ju underbart !

Kommentar:
#1: Asklinn

I misspelled my email address on my last mail to you. Anyways, keep the site up!

2008-10-01 @ 11:40:24
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: