Mie

2006-12-29
19:45:39

...och så kom polisen !
ledig idag...hur skönt va de ?! hur skönt som helst !

så idag bärde de av mot malmö city...tänkte va ekonomisk o gå lite på mellandagsrean...men fenomenet mellandagsrea verkar inte existera så mycke...men jag e glad ändå...

så dagens fynd blev o är:

vinterjacka...vit anorak från bik bok ! hittade jag den på rea ?! JA ! behövde jag egentligen en ny jacka ?! NEJ ! men när ja provat jackan insåg jag att jo ja behöver nog en ny jacka...vit sådär osmart om man e jag...men tacka vet jag tvättmaskinen !

2 t-shirtar...helt vanliga me tryck från bik bok helt enkelt !

o så lite av varje från lagerhaus...

o så på väg hem åker man tåg...i hässleholm av alla ställen kommer de poliser...ja e inte 5 år men sånt e alltid lika spännande...poliserna kommer in i tåget går igenom o inspekterar mina grann-passagerare...hittar inget intressant...men så i nästa vagn...tar dom ut en man o leder han ut i armarna...visiterar han mot bilen precis som på tv ! attans att inte mannen satt i samma vagn som jag...då hade jag kanske kunnat förstå mer vad som hände...

Kommentar:
#1: Jotilda

Good people of togo i was here ok.

2008-09-04 @ 12:13:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: