Mie

2006-12-30
22:32:20

okej...ja, hammare o spik !
idag uppe oss storebror...får tag i en kofot...precis som i extreme home makeover...storebror vill att ja inte ska bara slå sönder allt utan ta de lite lugnt...men fattar han inte att då blir de ju inte som på tv...de e alltså renovering på gång där...o ja kan tycka att de e kul o renovera om de e ja som håller i kofoten o få slå sönder vad jag vill...

just nu:

konversation: SPACKEL !

pappa o storebror diskuterar hur mycke spackel som egentligen behövdes till mitt gamla barndomsrum,,,de ha nämligen varit renovering här oxå efter utflytt...rummat kallades sweizerosten...i yngre ålder...me hammar o spik...de va minst sagt hål...hur mycke hål som helst...men borrhålen ha ja bara pappa o skylla på ja kan ju inte hantera borrmaskinen jag kan ju bara säg vad jag vill ha var...

Pappa: - mie vet du hur mycke spackel som vi behövde här inne ?!
Storebror: - en j-vlar massa !
Pappa: - hmm de blev nog 7 lådor...

fråga mej inte vad 7 lådor innebär men de e nog mycke i min pappas ögon ...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: