Mie

2006-01-03
22:25:52

barnen, pusslet o citaten !
Idag ha de vatt barnvakt te syskonbarnen som gällt :) vilket även gäller onsda o torsda me :) men de e bara kul ! idag dagen till ära ha vi gått o köpt ett tiger pussel på sisådär 1000 bitar...oj oj oj va jobbigt de va...e inne i någon slags pussel period så nu e de 2 pussel på gång samtidigt !

Robbe: jag ha en finne i näsan, man ser inte den man bara känner den.
Bella: Robin får ja känna ?

Bella:va de din mamma som va här innan ?
Jag: Nej de va min mormor.
Bella: Hon var gammal.

Mamma till Bella: Ska du inte kissa innan vi går ut ?
Bella: Nej, de gjorde jag igår !

Imorron e de bowling som gäller o vinnarlistan e redan utsedd av Robbe :)
1:a Robbe 2:a MIe 3:a Bella 4:a Rosa (plastfarmor)

Kommentar:

Very interesting & professional site. You done great work.

2008-09-25 @ 08:26:57
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: