Mie

2006-01-24
20:47:04

dagens ord "skylla" konversation...
Mie säger:nehe men va säger du ska vi GÅ
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:GÅ.. i denna kylan?
Mie säger:man kan ju alltid ha ngto skylle på
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:åh neeej..
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:skylle?
Mie säger:skylla
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:skylla?
Mie säger:de heter väl så
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:ja du e en speciell person du  hehe
Mie säger:vänta ja ska kolla i akademin
Mie säger:du de hette skylla

"sluta skyll ifrån dej  haha"

Mie säger: du ser du använder me skyll
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger: haha..
..->*malin*<-..|| Jag ha världens bästa vänner  säger:menade du det skylla

hmm...hur många betydelser finns de på ordet skylla egentligen ?!




Kommentar:

thank-you for the good and valuable information on your site

2009-04-08 @ 11:55:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: