Mie

2006-11-28
21:05:36

återigen sker de under !

absolut...va e de jag gör ?! tvättar bilen...de e inte varje dag som de inträffar...

 så mitt på dagen hittade man mej nere i garaget i tvättutrymmet...här med toyotan...mp-3 spelaren...vattnet och svamparna...de e faktiskt inte så tråkigt som jag förberett mej på att de skulle bli...



man ska använda sånt där i en blåflaska...bilen va riktigt smutsig men jag har ingen o skylla på mer än mej själv o vägen...3 svampar fick ja helt enkelt slösa upp...o 1 timmes vatten...

insidan e ju oxå viktig...men va krångligt de ska va o få lite ström i dagens tvättutrymmen...men jag hittade o de dammsugades...o när jag dammsugade fick jag se alla mina parkeringslappar...ja e ruinerad kan inte säga mer om alla dessa lappar...man kan ju fråga sej om de ändå inte varit billigare o få sej lite böter...parkeringsautomater e ju ruinerande precis som böter...



bli inte bländade nu för de finns risk för de...kolla bara in pärlan...nej pappa jag nådde inte taket idag heller de får du ta nästa gång du tvättar...men jag tror inte de finns någon fågelavföring där uppe i alla fall...
32283-372

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: