Mie

2006-11-11
22:42:22

kameran kidnappad igen !
idag...

2-åringen & 4-åringen ska ha barnpassning...o me 2 små kusiner kan de gå hur som helst...

eftersom kameran e en väldigt intressant grej när man e liten så kan ja inte annat än o låna ut min kamera till små barnen...e de smart ?! nej ja vågar inte tro de...helt plötsligt åker en av mina tekniskt favorit prylar rätt i golvet med den där grejen som e ute när man tar kort...den blir sne...o nej min kamera den verkar va sönder...men efter en knäck tillbaka så fungera min kamera i prima skick...o vafö lånar ja ut min kamera igen ?! ibland e ja inte smartast men ja fick en glad kusin i alla fall !

kollar på hus i helvete...

..."- o nu tillbaka till hus i helvete..." sägs de efter dom inte allt för ovanliga reklampauserna på tv 3...

- men får man verkligen säga så ?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: