Mie

2006-10-19
23:12:27

karlshamn-karlskrona-karlshamn-kristianstad-karlshamn
idag...till sjukan lämnade av mormor...denna gången hade hon visst fått en säng...schysta gatan...andra försöket...ja åker ifrån sjukan me glädje man får ju sån dålig känsla där inne vita väggar o allmänt otäckt...de e nästan så man blir snurrig...

...ringer på en lägenhet men nej ! man måste stå i kö o de ha ja ju gjort sammanlagt 3 dagar så de e bara o säga lycka till för de...ja tror nästan ja får sänka mina krav en aning men vill ja flytta till en etta ?! nej nej nej...mina krav e som följer; 2 rum o kök...hyra max 4000 kr...inte för långt till jobbet...helst inget skabbigt område...helst bredband elle helst o helst de e ju ett krav ! men annars e ja öppen för förslag...

åker bort till coop i karlskrona...tänkte fullborda min vuxenhet me ett coopkort...men vadå 100 kr i insats...ja vill ju mest bara ha de för att ha de...så coop glömmer mej o ja återgår me mitt ica-kort...

...åker till kristianstad...där ja jagar mej bort till turistbyrån...ber om alla bostadsförmedlingar...finns ju hur många som helst ja lyckas inte hitta till någon...ja vet mitt kartsinne e dåligt ! sen åker ja o toyotan en sväng vad e de ja ser om inte mitt bortkommna willys...de e ju som skrivet att ja kör enorm bil nästa gång...mittemot willys ligger inget mindre än pliktverket...de e lite status på de...där hittar ja alexander min blivande militär...ja får till o me följa me in så stolt...visserligen va de ett omklädningsrum o en korridor men ändå ja va inne där de militärena ha vatt...

...kör en runda för att hitta min kanske blivande lägenhet utsidan va lite skabb men ja ska ju inte uttala mej om insidan...de blir nästa grej o kolla in...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: