Mie

2006-09-18
22:00:22

en helt vanlig kväll i går...
då va ja o kasson ute på en sån där helt vanlig kvällspromenix...kameran i högra handen...o när ändå kameran va me så vafö inte ta ett kort på mina 2 racecyklar...den ena av modell minicykel på mitten kan man fälla ihop denna praktiska cykel...sån där fjädring i sadlen...kan inte annat än o tycka om den...ett tag funderade ja på att skönhetsfärga om den...men nej de ska va brunt inte snyggt men de e brunt ! o så ha vi min andra skönhet...bmx...rostig som få...saknar trampor men pinnar går alldeles utmärkt o trampa på...de praktiska me denna modell små cyklar e att man inte ser ut o va så gammal...vilket kan va en fördel när man inte ha lyse i mörkare tider o polisen inte tro man e 15...då fångar dom inte ens in en...


de e alltså här min brevlåda bor en våning upp parkerar ja mina skor...

i karlshamn har dom en förmåga o vilja använda denna form av skylt...kanske lite för ofta...på lite för många ställen...
de byggs om lite överallt kan va mindre kul när man kommer me toyotan...

o så va e de vi ser när vi e på slutet av vår runda jo ett mellanmål på preem...32283-271
tack men nej tack !!! yoggi en trögflytand sörja...gillar inte de...men banan de e ju rätt gott ju...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: