Mie

2007-04-03
21:00:44

biffträning

igår efter ett träningsuppehåll på en vecka va de dax igen...ja o min hangaround louise till friskvårdshuset för att i allmänhet biffa till tusen...löpband...styrka...cykling...styrka...löpband...stretching ! vi satsar på beach 2oo7 ! 3 nya maskiner e visade o vi ska biffa mera ! efter biffträning solning ja ha blivit en solande stekare...egentligen e ja ju inte för solarium...först va ja mest rädd sen fick louise över mej på den trygga sidan o igår somnade jag i en 10 minuters solning...jag e inte rädd jag e mest bara trött !

livet leker på vi glider in i busskiosken...o väntar på louise pappa vi får skjuts ja till mitt hem som verkligen ligger långt iväg...
efter hemkomst fix trix till mitt äldsta troll...


Kommentar:

Great site! Lots of useful information!

2010-01-18 @ 14:39:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: