Mie

2007-04-29
22:10:42

friday
som om de skulle blitt städat i mitt hem...ett skämt ! men jag e glad :)

de va jobb som vanligt...efter mitt ordinarie praktiska pass tänkte ja sätta mej för o fix allt som e teoretiskt...prao-omdöme...praoscheman...a o så lite checking i almenackan...therese o emms va arbetarna som va instämplade...men ja stannade helt enkelt till stängning i alla fall ! emms o hennes polare skulle helt enkelt fiesta lite...vill mie hänga på ?! vad gör mie om inte skulle hänga på ?! städa ! då väljer ja verkligen o hänga på :) först lite stekning då ja hamnar i en mycke modernt steklåda ! emms o ja stressar hem till mitt tredje världskrig till hem...ja duschar emma gör sej en toast ! dax o springa ut o få skjuts av pappan ! vi åker hem till emmas place...första gången ja besöker hennes place mycke snyggt place...vi ska gå till hennes polare nårra kvareterer bort !

vi mest har trevligt o spelar lite card...o som något oplanerat som allt annat...så japp de blir en tur inom frimurs trevligt vi träffar ju vår polare therese...klockan närmar sej 01.00 vi glider hem o nanar kudde för 06.00 ska vi va på jobbet vakna men pigga nej de orkade vi inte riktigt me...men tusan va effektivt jobb de blev me tröttishjärnvärk !


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: