Mie

2007-04-09
21:04:18

kom till en fantasi
tiden har gått himla fort o ja ha snart varit en så kallad vardagspersonal i ett halv år...så de va alltså för mer än ett år sen ja satte min fot i en fantasi...då va de annan titel som gällde praktikant...de va ja de ! den där praktikanten som skulle va där i 10 veckor...efter en dag o jag började min nedräkning...längtade mest tillbaka till hangaroundsen i skolans värld...men inget för inget man ska ge allt en chans...de gjorde jag ! o dom mesta va ju störtsköna kom ja på...o efter en månad va bytte ja titel...helgarbetare o praktikant...till en början e
n såndär glidare då ett 8-18 pass nästan ansågs som långt o frågan va om ja skulle orka 10 timmar...klart ja skulle orka ! helgarbetet blev till jobb efter praktikdagen...praktiken slutade o ja gled tillbaka till skolans värld...konstigt o komma tillbaka men kul o träffa alla klasshangaroundsen...men mej blev dom inte av me så lätt där nere i skåne...från praktikant/helgjobbare till endast helgjobbare...vidare till en sommarjobbare...sommaren rullade på o ja tokjobbade mest på 2 jobb ! ett tag blev jag en arbetslös helgjobbare...som va på besök på arbetsförmedling o grejer...men så helt plötsligt blev de en tjänst ledig på fantasi...frågan va om ja behövde va en glidare på arbetsförmedlingen mer ?! nej så blev inte fallet...ja blev en anställd av alla andra ! o flytten bar av mot ett nordligt skåne...december gled ja mest igenom me sådär lagom lite jobb ! januari 2oo7 de va nästan då mina ögon öppnades o vi blev mer the gang från en fantasi ! en shoppingtur på väla o mina ögon öppnades...de va en sån där allmänt hur kul dag som helst...emma...louise...therese ! johanna e en in the gang oxå lite upptagen bara när de va välashopping...efter den hellediga dagen då vi lixom lyckades va lediga allihopa från jobbet...guldvärd de e ju inte varje dag de händer...the gang började med middag o sleepingoverdag ! johanna o ja blev friskis o svettis hangarounds...o ja o louise blev kollektivare...o värsta bifftränarna...o stylisting på schemat :) mina ögon e mer öppnade ! trivs som fisken i vattnet...men inget för intet ! nej för ni e för bäst the gang of fantasi :)



Kommentarer:
#1: Malle

jahaja..så nu är dom bäst! aja.. bara glöm hos här i Karlshamn :'( kommer gråta hela natten nu :'(

2007-04-09 @ 22:03:01
#2: mie

klart ja inte glömmer er :)

2007-04-10 @ 20:32:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: