Mie

2007-04-29
22:28:14

lördag o mie jobbar o åker till karlshamn
just de jobb o ja emma e tusan effektiva ! amanda kommer...amanda går...therese ankommer o glider till klockan 12 me oss...emmas o mitt motto fredagnatt..."nej imon ska vi i alla fall inte stressa...nej de ska vi inte" men jo vi ändrar vårt motto..."stressar vi så kan du oxå sluta tidigt emma"...helt perfa o vi e nästan klara me allt när mina polare kommer...närmare bestämt kasson o linda ! dom e på besök på en sydligare breddgrad...

vi ska traska ut på siba...ni vet elstället där kasson köper en uber-snygg blå mobilephone...vi e  i x-antal skoaffärer me...vi gillar skor ! mina polare handlar skor...ja mest sätter mej ner o nästan somnar ja e uber trött !

de vankas grillning mot kvällen ! men först hem till päronen...o om ja ha tur ! yesyes:) mina små troll e ju på besök ja gillar effektiv socialetet när ja e på visit i min barndomstad...va ja tycker om mina små troll massa ! bella
sötungen själv...mie får ja sitta i ditt knä ?! men de e väl klart !
grillning framåt aftonen...men först ett besök i de nyöppnade citygross...ja mest blir förvirrad o hittar inte så bra...men visst karlshamnsbor ja gillar ert nya varuhus som har öppet till 21...men tacka vet ja maxi ! grillningen ja blir dock ingen grillmästare vilken kanske ändå e rätt bra me tanke på hur de gick sist...att grilla i förpackningen e ju inte smart ! ja grillar dennis-korv med pizzasmak helt underbart ! vi har allmänt trevligt o kör till candyaffären den oxå ny ! ja o kasson samarbetar hon håller påsen o ja plockar....vi ser polly o utan att tänka oss för börja vi glatt o inte allt för tyst " polly o ja vi e goda vänner fastän mycket olika..." dansar o sjunger...nej nån ordning får de va kommer vi på själva ! vi åker tillbaka...o allmänt spelar lite ! de va najs o ja e taxi me päronens bil...de blir till o me en tur till mörrum o de kan ju me va en del spännande !

tack för en ubernajs kväll :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: