Mie

2007-04-20
22:04:58

min kamera e bortrest utan mej
mmm så sant som skrivet...o de känns handikappat...de e ju trots allt en del i mitt liv ! men den befinner sej i trygga händer...eftersom om den dör så kommer ju antagligen ja me ligga på dödsbädden...just nu vet ja inte va den e men den e där louise e i alla fall ! o louise ha lovat o vakta den noggrannt...

imon ska den på äventyr i vinslöv...den ska fotografera balklänning ! de kan ju va spännande för kameran att va ute lite o kolla på nya fototrix...

men jag ska erkänna jag saknar dej kameran...ja känner din frånvaron så tydligt !


Kommentarer:
#1: Hällen

E det min fina Olli?? Hörde att du saknade honom, ni får järna komma över en dag, du å signe vi kan ta en stänkare kanske...hej hopp

2007-04-22 @ 22:18:48
#2: mie

aa klart de e sötaste olli :) klart vi måste hälsa på pissnissen snart !

2007-04-23 @ 19:50:09

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,

2010-09-06 @ 09:13:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: