Mie

2007-04-04
22:17:44

onsdag sådär i mitten !
dagen börjar på tok för tidigt...4.17...jobbar jobbar o allmänt mest jobbar till 15 ! tvättid mellan 14-18 men som ja brukar se i dom flesta saker man får ju helt enkelt va lite flexibel ! att ja kan skapa så mycke smutsig tvätt på en vecka förstår ja egentligen inte...mellan tvättvikningar o torktumling fixar ja påskfix trix till mina troll ! ja blir aningens stressad av situationen för ja kan ju aldrig va ute i lite mer god tid...istället hinner ja precis till brevlådan idag igen innan tömning...efter postning dax för promenix till fantan...för att träffa min träningshangaround...idag biffträning på schemat...men först lite torkning av golv...geniet hade ju tagit diskmedlet i svabbvattnet men de blev rent o vi hoppas på ingen halka imon !

över till det riktiga idag...biffträning o då snackar vi biffträning me louise som coach...cheeses de ska fram rutor även fast ja börjat tveka på de...de va inte många träningsmännsikor på plats today inte mej emot...jag biffar till de på benmaskinen från 8 kg till 40 kg...men de va rena minsteriet...louise biffar från förra 58 kg till 100 kg...de e biffning på hög nivå de ! vi tränar vi glider inte...

Kommentarer:
#1: Dewdrops

du är utmanad, kolla min blogg =)

2007-04-05 @ 16:08:47

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.

2010-05-06 @ 14:39:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: